2011/07/04

Essence, Colour&Go, 39 Lime up!

I find hit of this holidays in the nail polishes. I'm in love with this colour!
This colour select for me my boyfriend. I wonder about that colour, amazing violet and yellow. I chose this one ( those I buy too ;)
It's lime colour but not like neon. Cream consistency, pretty dense. Wide brush facilitates painting. This nail polish have only one minus - very long dry. In this picture I have 2 coats and top coat from Joko


***


Znalazłam hit wakacji wśród lakierów do paznokci. Zakochałam się w tym kolorze!
Odcień wybierał mi mój mężczyzna. Zastanawiałam się nad tym kolorem, nad pięknym fioletem i żółtym. Padło na ten ( tamte też dorwę ;

Lakier w kolorze seledynowym, nie jest neonowy, ale od razu rzuca się w oczy. Konsystencja kremowa, dosyć gęsta. Szeroki pędzelek ułatwia malowanie. Jedyny minus - strasznie długo schnie...Na zdjęciu 2 warstwy + top coat Joko
with flesh














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz