2011/07/01

Virtual, Fruit Coctail - Juicy Watermelon

Virtual  fruit coctail 144 kolor juicy watermelon

Z góry przepraszam za suche skórki, ale ostatnio sobie z nimi nie radzę. Do tego cała się wyciapałam lakierem ( jeszcze nie umiem ładnie malować paznokci - moja zmora ) i złamał mi się paznokieć. Chyba zainwestuję w Nail Tek...

Na zdjęciu 2 warstwy lakieru. Przy jednej lekko smużył. Dość ciężko mi się nakładał, chyba nie jestem przyzwyczajona do takiego pędzelka. Kolor koralowy lekko podbijający malinką, można powiedzieć, że właśnie lekko arbuzowy, chociaż jak dla mnie za bardzo pod czerwony wpada. Kremowy, bez drobinek, bez shimmera, bez metalika, bez perły. Genialnie szybko schnie. Jeszcze zobaczę jak z trzymaniem się na płytce.
Pokryty topem z essence











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz